Saturday 5 January 2013

KEK

      Dalam hidup aku ingin menjadi orang yang hebat namun aku tak termampu tapi aku akan terus mencuba,
Kerana yang lebih penting bagiku insan-insan yang aku sayang merasa bahagia adanya aku di sisi mereka.
Alamak teremo la pulak hehe
kek ini aku buat saja-saja untuk makan,yang paling mengembirakan bila anak-anak yang sibuk menghias dengan kreativiti mereka....alangkah bahagianya.


        Kek ini aku buat khas untuk birthday dua orang biras ku fieza dan fiqa dan dua anak saudaraku alia dan ahmad yang lahir pada bulan 12.


                                     kek coklat moist bersama krim susu segar perisa strawberry

         Tahun 2012 dah pun meninggalkan kita,2013 menyambut kita dengan senyumnya.Saat Zanna melihat-lihat foto-foto sepanjang tahun 2012 Zanna terjumpa gambar ini
 kek ini Zanna buat sempena hari jadi 4 putera Zanna.
Walau pun majlis itu hanya dihadiri oleh keluarga dan teman-teman rapat anak Zanna tapi cukup menggembirakan hati anak-anak,Zanna sebagai ibu turut merasakan kegembiraannya.

No comments:

Post a Comment